Marketing mail

“Verstuur eens een uitnodiging voor dit evenement.”

En dan begint het… Iedere vertegenwoordiger stuurt zijn lijstje door, de facturatiedienst bezorgt een lijst met klanten en er ligt nog ergens een gekochte adressenlijst van bedrijven in een bepaalde sector. De gecombineerde lijst gaat terug naar de klantverantwoordelijken die voor ieder bedrijf moeten kiezen wie wel en wie niet de uitnodiging moet krijgen. In het samenstellen en uitfilteren van die lijsten kruipt ontzettend veel tijd – niet het meest uitdagende werk. Bovendien worden dubbele adressen niet altijd gedetecteerd en verstuurt u uiteindelijk te veel uitnodigingen. Tijd- en geldverlies!




Klantengroepen definiëren

Ook voor analyses op uw klantendatabase is BlueCRM een grote hulp. Kunt u in 1-2-3 een lijst samenstellen met klanten uit Oost-Vlaanderen in de sector Machinebouw die in de voorbije drie jaar iets bij u besteld hebben? Met BlueCRM is het mogelijk. Het helpt u nieuwe prospecten te overtuigen. Of u kunt er ook groeipotentieel mee ontdekken, niet op basis van buikgevoel, maar gestaafd door concrete cijfers.

Iedereen heeft baat bij een centrale klantendatabase, maar uw sales en marketing zal er nog de grootste tijdswinst uit halen.

E-mailings verzenden, adressenlijsten exporteren … met BlueCRM gebeurt het intuïtief en tijdsbesparend.
Nodig ons uit voor een demo ter plaatse.