Takenplan

Wat ligt er op mijn bord? En ook: wat hebben anderen op mijn bord gelegd? Een mailtje hier, een ganggesprek daar en tussendoor ook nog een taak die op een post-it-briefje gekrabbeld werd tijdens een telefoontje… Het is duidelijk dat dit efficiënter kan, want u riskeert taken uit het oog te verliezen en de goede relatie met uw klanten (en collega’s) te verzuren.




Goed voor zaken, dat overzicht van taken

BlueCRM biedt u een overzicht van de nog uit te voeren acties voor welbepaalde klanten. Daarover communiceren met uw klant bezorgt hen het vertrouwen dat u zijn projecten goed aanpakt. Dit globaal overzicht van taken is ook een ideaal werkmiddel om de dag in te plannen en prioriteiten te stellen.

Hoe helpt BlueCRM u en het bedrijf vooruit?

  • Eenvoudig taken aanmaken en koppelen aan een klant
  • Taken doorsturen naar één of meerdere medewerkers
  • Opvolging van de voortgang van taken en deadlines
  • Inzage door collega’s in to do’s voor een klant
  • Instrument voor managers om het overzicht te bewaren en in te grijpen waar nodig