Contacthistoriek

Wanneer werd u door een bepaalde klant voor het laatst gecontacteerd? Weet u nog waarover dit heel precies ging? En vertelde hij ook persoonlijke zaken zoals de verjaardag van zijn vrouw, zijn hobby’s of favoriete voetbalploeg? Wees maar gerust dat hij het op prijs zal stellen dat u het zich nog “herinnert” bij een volgend gesprek.


Informatie over klanten bijhouden

BlueCRM wordt uw extern geheugen over klanten. Na een meeting, een telefoongesprek of een e-mail plaatst u enkele notities bij het persoon of het bedrijf. Ter voorbereiding van een volgende ontmoeting overloopt u snel wat verteld werd of wat een collega als notitie achterliet.


Actiegerichte segmentatie van uw klanten

Bovendien is het heel eenvoudig om een lijst samen te stellen van klanten of prospecten waarvan het lang geleden is dat u ze nog zelf gecontacteerd hebt. Zo kunt u slapende klanten wakker schudden en ontstaan er nieuwe opportuniteiten.

Gerichte communicatie versturen

Of u verzendt op basis van specifieke interesses of eigenschappen een e-mailing of folder naar klanten om hen te informeren over markttrends of een nieuw product. In de contacthistoriek is het achteraf duidelijk welke communicatie de klant van u ontvangen heeft. Alleen de grenzen van uw verbeelding beperken u in de mogelijkheden om gericht en professioneel met uw contacten te communiceren

Laat u overtuigen in een demo. Contacteer ons nu.